Bejelentkezés
Nincs még fiókod? Regisztrálj
SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01536
SZERZŐDŐ NEVE: Sándor & Sándor Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Konstrukció keretében igényelt kölcsön
9 444 360 Ft
40,009998%
Konstrukció keretében igényelt vissza nem térítendő támogatás
9 442 000 Ft
40,00%
A projekt tartalmának bemutatása:
A projekt keretében bevezetésre került egy integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő, annak belső, értékesítési folyamatait támogató szolgáltatás, melynek segítségével hatékonyan tudjuk tárolni és kezelni a jelenlegi, potenciális ügyfelek adatait és a velük történt eddigi kommunikációt. A rendszer képes tárolni az ügyfelekhez köthető dokumentumokat, szerződéseket, ajánlatokat. A HRM modul egy olyan megoldás, mely segít a dolgozók alap és kiegészítő adatainak strukturált nyilvántartásában, így segíti a törvényi kötelezettségek betartását. A digitalizált és egységesen kezelt adatok ráadásul lehetővé teszik bizonyos munkafolyamatok automatizálását, és segítik a cég működési hatékonyságát. A feladatok státuszait követő Work-flow rendszer a felmerülő problémák és feladatok kezelésének teljes életciklusa és státuszainak állapota egyértelműen nyomon követhető, a felelőségi viszonyokkal együtt. A munkafolyamat-irányítási rendszer az információs technológia megoldásait felhasználva végzi a munkafolyamatok automatizálását. Az elektronikus iratkezelési modul rendeltetett a cég dokumentumait szabályozottan és naprakészen egy helyen digitálisan tárolni, ezzel elősegítve, hogy mindig és mindenki megtalálhassa a számára szükséges dokumentumokat. A Táv és csoportmunka modul biztosítja, hogy a rendszert a felhasználók egyidejűleg, akár távolról is használhassák. A Beszerzés, logisztika modullal kereskedelmi termékeink beszerzését digitalizáljuk. A Szolgáltatás-menedzsment modullal a termékeinkhez kapcsolódó szolgáltatásainkat digitalizáljuk. A rendszer többszintű jogosultságkezeléssel rendelkezik, így könnyen megoldható, hogy mindenki a jogosultságának megfelelően kereshessen a dokumentumok között, illetve, hogy a fontosabb, vagy bizalmasabb dokumentumok ne juthassanak illetéktelenek kezébe. A Mobiltechnika rendszerrel mobiltelefonra is aktualizáltan jelennek meg a rendszer adatai. A CRM modullal egy rendszerben tárolhatjuk partnereink, ügyfeleink adatait, és számukra értékesítési és marketing tevékenységet tudunk kezdeményezni. A tudásmenedzsment modul abban segíti a felhasználókat, hogy a cégben felhalmozott információkat és tudást rendszerezetten tárolja, ezzel is segítve a költséghatékony, gyors és pontos feladatvégzést úgy, hogy ezen tudásanyagot az érintett kollegák rendelkezésére bocsájtja. A projekt sikeres megvalósítása racionalizálja és egyszerűsíti a cég vállalatirányításhoz kapcsolódó folyamatait. Ez által jelentős költségmegtakarítást, valamint árbevétel növekedést érhet el a vállalkozás, amely hosszú távon egyértelműen javítja a versenyképességét. A rendszer képessé teszi a céget további fejlesztések megvalósítására.
A projekt befejezési dátuma: 2022.09.17.
Sándor & Sándor Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság 2,69 millió forint, Európai Uniós (Európai Regionális Fejlesztési Alap /ERFA/ és magyar költségvetési forrású) vissza nem térítendő támogatást nyert a Széchenyi 2020 Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program keretén belül, „Napelemes rendszer telepítése a „Gambrinus étterem villamos energia ellátására” tárgyú beruházása megvalósítására, mely a teljes beruházási összeg 55,00 %-a. A megvalósítás, 2020. április 22-én fizikailag befejeződött, a projekt eredményeképpen 15,00 kW csatlakozási teljesítményű, 17,02 kWp névleges teljesítményű napelemes rendszer került kiépítésre.
A GINOP-4.1.4-19 kódszámú, "Megújuló energia használatát, energiahatékonyság növelését célzó épületenergetikai fejlesztések támogatása" című felhívás szerinti projekt rövid ismertetése:
A Sándor & Sándor Kf fő tevékenysége fő tevékenysége a pápai Gambrinus étterem üzemeltetése, a projekt fejlesztendő tevékenysége 56.10 Éttermi,mozgó vendéglátás. A cég pápai székhelyének helyet adó épület, ferde cserép borítású tetejének dél-keleti és dél-nyugati oldalára került elhelyezésre a 46 db. egyenként 370 Wp teljesítményű LONGI LR6-60PE 370 típusú napelem tábla. A napelemek által megtermelt egyenáram átalakítását pedig egy 15 KW névleges teljesítményű SAJ SUNTRIO PLUS 15.K típusú 3 fázisos inverter szolgál. A inverter WIFI csatlakozással is rendelkezik, így a megtermelt energia valós időben bárhonnan leolvasható a világhálóról, illetve az eltárolt adatokból statisztikák tekinthetők meg a korábbi termelésről. A projekt kizárólag megújuló energiafelhasználás növelését célzó tevékenység, azon belül is napelemes rendszer telepítése hálózati villamosenergiatermelés céljából valósult meg, amely fejlesztés egyszerre szolgálja a környezettudatos gazdasági versenyképesség erősítését, a környezetterhelés csökkentését, illetve a vállalkozás rezsiköltségeihez kötődő kiadásainak enyhítését.
A napelemes rendszer, az előzetes számítások szerint az épületben folyó gazdasági-termelési folyamatok energiafogyasztásának mintegy 36,8 %-át fedezi. A megújuló energia felhasználásával, évente 14,08 tonna CO2 egyenértékkel csökkentjük környezetünk üvegházhatású gáz termelését.
A kivitelezést Tóth Gábor egyéni vállalkozó végezte (Töltéstava, Petőfi u. 73)
A projektről bővebb információ https://gambrinus.hu/ honlapon olvashatnak.
További információ kérhető:
Sándor Mihály (ügyvezető)
Elérhetőség: (+36 70 218 4302 , mail@grambinus.hu )
Kedvezményezett: Sándor & Sándor Kft
Projekt tartalma: Állami támogatási intézkedésekre vonatkozó ideiglenes keret a gazdaságnak a jelenlegi COVID-19 járvánnyal összefüggésben való támogatás céljából.
A finanszírozás a Covid 19- világjárványra adott uniós válasz részeként történik.
A támogatás összege: 10 millió forint
Hitelprogram azonosító jele: GINOP-9.1.1-21